Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie to, najprościej mówiąc, dbanie o pozycję i wizerunek witryny WWW w internecie. Jest to praca polegająca na takim doskonaleniu strony internetowej, aby była ona jak najbardziej atrakcyjna nie tylko dla wyszukiwarek, ale także dla Internauty.

W wielkim skrócie - pozycjonowanie polega na zoptymalizowaniu kodu strony pod kątem wyszukiwarek (ich algorytmów) oraz umiejętnym budowaniu LP (Link Power'a). Znaczenie mają tutaj META TAGI, TITLE, HEADING TAGS czyli nagłówki, Alt (tekst altarnatywny dla obrazków), oraz tekst na stronie, struktura linków czy mapa witryny.
Efekty pozycjonowania mogą być widoczne już po kilku dniach, ale zdarza się naszych wyników nie widać kilka tygodni, czy miesięcy.

 

W Internecie można znaleźć różne porady jak samodzielnie wpłynąć na pozycję strony w wynikach wyszukiwarek.

Zawarte jest tam zazwyczaj kilka różnych zabiegów mających przynieść poprawę pozycji danej strony, jednakże dostępne tam informacje rzadko pomogą w poprawie pozycji w dużym stopniu, a już na pewno nie pomogą w przedarciu się na pierwszą stronę w indeksach rankingów wyszukiwawczych.

Należy również pamiętać, że aby zapewnić stabilny wzrost w wyszukiwarkach, należy poświęcić około trzech do pięciu godzin dziennie na ciągłe doskonalenie witryny.

Na zakończenie każdego miesiąca od momentu osiągnięcia odpowiedniego poziomu wyników, nasi programiści przygotowują dla Państwa raport, w którym zawarte są szczegółowe dane dotyczące wzrostu pozycji Państwa strony w konkretnych wyszukiwarkach. Te dane mogą Państwo porównać z danymi dotyczącymi wzrostu zainteresowania ofertą Państwa firmy, jak również sprzedaży - gdyż w usłudze pozycjonowania o to właśnie się rozchodzi: im większy ruch na stronie WWW dzięki dobremu pozycjonowaniu, tym większe wpływy do Państwa firmy dzięki realizacji Waszej oferty.

Pozycjonowanie serwisów z pełną gwarancją satysfakcji.

- 0 zł za optymalizację serwisu
- 0 zł za udostępnienie oprogramowania do analizy pozycji

Opłata jedynie za EFEKT czyli za te dni w których pozycjonowane słowa lub frazy znajdą sie na okreslonej umową pozycji.

Zasada jest prosta:

  • Tylko pierwsza odsłona
  • Tylko dni w których słowo lub fraza jest widoczna na pierwszej odsłonie
GÓRA